Something.. mint

 Det kliar verkligen i fingrarna när jag ser det här.. ååh vilken längtan.
Skorna har jag suktat över i ett halvår.. men samtidigt så är det något med dom som gör att jag inte har köpt dom direkt.. Kanske är det rädslan av att de ska vara gula i färgen.. jag accepterar det på vissa skor, men boots ska se gamla ut, använda och.. bruna. Läder. Slitstarkt läder.
 
Och klänningarna är alldeles för puttinuttiga för att vara jag.. så jag vet att jag skulle tycka att de var för fina för att användas.. eller så skulle jag bli missnöjd av passformen..
Men jag är sugen..

Kommentarer
Majsan

Den andra klänningen från vänster tror jag skulle bli jättefin på dig :) Och ja, skorna var riktigt snygga men förstår ditt tänk med färgen. Vill också att bruna skinnskor ska vara bruna, gärna med patina. Inte sådana gulaktiga som tex cat-bootsen alla gick runt med när man var liten.

2013-06-26 | 21:44:25
http://majsans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback