Något att sitta på..

Tänk att man lyckades matcha nya dammsugaren och soffan? Bra där Larsson!
 
Jag visste att den här utgiften väntade och jag har nästan längtat efter den. Efter det att jag flyttade in i lägenheten och försökte klura ut hur jag skulle få plats med både soffa och säng mot samma vägg så har jag insett hur stora soffor man gör nu för tiden?! Inte många soffor som är mindre än 3 m bred?
Är det jag som har dåligt ögonmått kanske som blev lite chockad över hur svårt det var att hitta en som var under 3 m?
Oavsett så var det faktiskt Joakim som hittade just den här soffan vilket jag är riktigt glad för. Naiva jag trodde att jag skulle få plats med en soffa som hade två divaner.. ha ha ha... idiot.
Men nej, den här blir nog mer än perfekt här hemma hos mig.
 

I samma veva som jag klickade hem soffan igår såg jag dammråttor som började krypa fram i hörnen så jag fick snällt bita i det sura äpplet och beställa en dammsugare också.. Usch vilken tråkig utgift!
Förhoppningsvis behöver man inte spendera mer pengar i det ändamålet.
Det bästa är att båda sakerna är redan på väg hem till mig!
Dammsugaren är snart här, sorterats på sista stället och kommer komma fram nästa vardag {Happyface!] soffan är på g den också!
 
Man inser att man har ett shoppingberoende när man fasktiskt känner sig lite lycklig när man klickar hem en dammsugare till och med..

Kommentarer
Michaéla

Haha, är precis likadan. Köpte ny dammsugare för ett tag sedan och blev överlycklig när det gick så bra att städa! ;)
Och superfin soffa, du kommer nog inte ångra att det bara är en divan.Vi har två men jag tycker det känns lite trångt "emellan" dem faktiskt. Kram på dig! :)

2013-05-11 | 10:52:06
http://michaelaarehn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback