önskelista

Tänkte skriva en ny önskelista rakt upp och ned istället för en massa bilder osv. Så kan man fråga vart jag har hittat sakerna jag önskar mig {allt kan dock beställas direkt hem förutom de som finns på dollarstore)
1. fotoskrivare
2. parfym
3. strykjärn
4. bäddset {ica hade fina vita)
5. två kandelabrar från dollar, silvriga med fyra "armar". {sagt det till joakim)
6. ny epilator!!
7. sängbord { vitt finns på dollar)
8. m.u.s concealer
9. ritplatta till datorn {hittat en vit för ca 300 kr. kan leta fram en länk till den)
10. mysig flanellpyjamas från t.ex hm eller cubus.
11. nya nike skor
12. snöstoppare \ skydd som man kan ha utanpå skorna.. kommer ihåg att jag hade sådana på förskolan. jag saknar dom...
13. morgonrock!! lång, gärna i frotté (stavas det så!?) eller fleece.
14. .. äsch, attans, glömde precis bort det..Jo just ja! ett kari traa underställ i ull, gärna svart :)
15.. sådant som jag skrivit förut, men som jag inte kommer på nu. Jäklar, det blev en ordentlig lista trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback