With love

Jag gillade den här bilden när jag precis tagit den, nu? Not so much. Självklart raderade jag alla de andra bilderna direkt. Jag försöker gilla den.
 

Jobbar, jobbar, jobbar.
När jag väl är ledig så sitter jag som en zombie och vips så ringer väckarklockan och så är det dags att arbeta
igen.
Jag har knappt någon ork att ta kontakt med omvärlden heller. Mobilen är på ljudlöst, utan vibrationer eller något. Jag vill inte höra den vibrera.
Jag vill inte känna mig tillgänglig hela tiden.
Jag vill.. sova.

Där har ni mig just nu.
 
Men samtidigt så trivs jag. Det gör mig inte så mycket egentligen, jag är van vid att vara kluven.
Jag önskar bara att det fanns fler timmar på dygnet så att jag hann varva ner emellan arbetsdagarna.
 
Idag (och igår) kom en massa paket som jag beställt. Jag har shoppat loss och gjort en massa fynd som sätter lite guldkant på tillvaron.
 
De här tygrosorna som jag har i håret på bilden t.ex.
Söta va?
 
Utöver det så har jag fått hem lite smink, en bikini (JÄTTE FIN! Köpte den när min längtan efter en utlandsresa var alldeles för stark) och lite annat smått och gott.
Dessutom har jag unnat mig några jackor och nya täckbyxor.

Nu kan vintern komma.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback