Impulser är inte alltid bra

Gud vad har jag gjort?!
 
Jag är en ganska impulsiv människa, ibland är det endast allt eller inget som gäller och nu ikväll så fick jag för mig att jag skulle radera min förra blogg.. Aj! Jag raderade den och nu sitter jag här, svettas och med hög puls, antagligen för att jag har lite panik. Jag har svårt att slänga saker, absolut radera dem.. och min blogg hade jag haft i ca 1 år, ett år av mina minnen är borta. Jag antar att det är bevisat, Jag är dum i huvudet.

Jag vet inte riktigt VARFÖR och VAD som fick mig att trycka på 'enter' knappen som fick allt raderat, men jag tror att det var min avsky mot det som har passerat, jag har inte mått bra med mig själv, och de vill jag ändra på. På något jävla vänster så bestämde jag mig för att mina negativa känslor och funderingar hade med min blogg att göra, så bort med den. MEN VA? jag känner mig ganska förvirrad och förbannad på mig själv. HUR kan man tro att radera sina minnen ska göra det hela bättre? aja nu är det gjort så nu börjar jag skapa nya minnen helt enkelt.



Ni kanske undrar varför jag valt "charade.blogg.se" som min adress? Det är nämligen för att de är en klassiker med en av de bästa: Audrey Hepburn. Charade kom ut 1963 och jag avundas hennes fantastiska drag. Klassiska drag, klassisk film. Äldre, svartvita filmer gör mig lycklig på något sett, jag antar att det var därför.






Nu hoppas jag bara att mina tidigare läsare kommer hitta mig igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback