Saker som ni inte behöver veta om mig

Jag kom på att jumed att ni inte kan kolla mina tidigare inlägg (jumed att det var i min gamla blogg) så ska jag skriva lite fakta om mig som man inte behöver/borde veta, men som man gör om man läser min blogg:


→ Jag är impulsiv och gör ofta saker som jag inte borde

→ Jag är ett levande objekt för mottot "kan själv" (fortfarande i trotsåldern)

→ Jag hatar att bli tillsagd om vad jag ska/borde göra

→ Städar helst inte. men börjar förstå varför folk vill ha rent omkring sig.

→ Jag försöker vara teknisk/händig, men de betyder inte att de jag gör blir
     rätt/rakt/fungerar.

→ Jag lagade inte mat åt mina pojkvänner innan jag träffade Johan, Nu ser jag
    nästan fram emot det. (än så länge har han inte blivit matförgiftad)

→ Jag har inget minne när de gäller viktiga saker, men om de gäller små detaljer,
    då kan ni räkna med mig.

→ Jag behöver åka utomlands 2 ggr per år, minst (kommit på de de två
    senaste åren)

→ Jag vill fortfarande inte inse att jag inte passar i mina gamla jeans

→ Jag ÄLSKAR skor, men anser aldrig att jag har några som passar min "outfit"

→ Jag hatar att dricka mig full på alkohol, gillar inte den personen jag blir då

→ Jag sitter gärna hemma en lördagkväll och bara umgås med mig själv, lite ego
    får man vara.

→ Ensamhet är något jag uppskattar.

→ Jag tycker inte om att känna mig tvingad till något, då vänder jag hellre på
    klacken och går därifrån.

→ Lika så om jag känner mig uttråkad

→ Min garderob består inte av mkt men de ser ut som ett bombnedslag

→ Mitt första förhållande räckte i 4 år, på dagis, (dock var vi inte ensamma i
    förhållandet 100% av tiden)

→ Jag lyssnar mycket hellre än att prata

→ Jag hatar att prata i telefon, får hellre blåsor på fingrarna av att skriva sms
    (dock glömmer jag bort att svara till största del, sorry)

→ Min mobil är alltid på ljudlöst, annars får jag mardrömmar.

→ Jag kan inte se något roande med att springa en sträcka varje dag, motion
    kallas de va?

→ Jag är helt säker på att jag var en hund i mitt tidigare liv

→ Jag blir inte ofta svartsjuk, men om de händer så händer det.

→ Jag har jätte svårt för att lita på folk.

→ Jag klarar inte av att umgås med folk som är allt för negativa, för då tar jag lätt
    åt mig alla negativa tankar.

→ Jag är livrädd att jag ska bli en dålig mamma



Det räcker nu tror jag, Om ni fortsätter läsa så kommer ni se hur väl detta stämmer men även fler sidor av mig.


Kommentarer
mor

Ja det stämmer så väl, så väl.

2010-04-26 | 21:21:24
Kristina

haha tack mamma ;)

2010-04-26 | 22:12:59
http://charade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback