Alltså

Nu är de tredje gången jag skriver det här meddelandet!

Ok:

Jag har nu blivit helt klar med L's design, den är inlagd och klar.
Vi ändrade om lite, gjorde så att endast utvalda inlägg blir hemliga med lösenord ist för hela hennes blogg, då de är lika bra att endast ett fåtal personer vet om det och inte sådana som kan sprida de vidare, på det här viset får skvallerbyttorna (de som inte låter henne tycka och känna som hon vill utan att göra en höna av en fjäder alltså) stilla sin nyfikenhet och läsa sådant som inte innehåller allt för starka åsikter.
Dessutom är de skönt att man kan gå in på hennes sida och veta att många andra personer får se vilken underbar person L är.
OCH: hon kan känna sig säker och slipper ta bort en blogg som hon levt med i 3 år ca.

Go crazy with it honey!


Nu gäller de bara att hon byter lösen lite då och då, delar ut de till få med stränga restriktioner. Och om de blir så att hon skriver något som är ännu mer hemligt, vet hon nu hur hon kan göra om hon vill skapa ett till med nytt lösen för de allra hemligaste, de går ju det också. Huvudsaken är ju att hon själv kan skilja dem åt ;)


Under tiden som L var här och jag hjälpte henne så laggade blogg.se så otroligt mycket (de var segt alltså) de tog ca 1-2 min innan bloggen laddade sidorna och det var ingen roligt när man skulle hålla på och ordna designen, så många fula ord har passerat min min under den tiden. Haha.
Och det tog alldeles för lång tid för något som är så simpelt.

Information: Designen jag gjort syns bäst via internet explorer, det blir lite konstigt om man kollar via firefox, jag vet.. men orkar inte ordna det. Deal with it!


Om ni klickar på bilden kommer ni till L's blogg.





Kommentarer
Luz

Min nya blogg är TOPPEN!!!! Å nu är det så bra att bara några få noga utvalda det som inte hela världen behöver känna till. Du är bäst :)!!!! Love ya å lycka till hos tandläkaren idag nu. Puss!

2009-10-20 | 08:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback