Vill ha

Kollade på Hm's hemsida och hittade lite saker jag vill ha... Kanske julklapps tips? Men vet att de flesta redan köpt julklappar åt mig.



Grå leopard hoodie, strl 38. 249:-


Topp strl 38, 149 :-


Väska, 199:-


Bronzer, 59:50 :-



Läppstift, creme färgad. 69:50 (alltså inte samma nyans som bilden, men de funkar också ;))


H&M


Fortsatte in på skopunkten och hittade lite till .. "Me want"
Glöm inte att skopunkten har "köp 3, betala för 2" polecy! de tjänar man på ;)


Vita låga sommarskor (jag behöver nya! de bästa köpet någonsin!) strl 37, 149:- / 199 :- (men tycker de för 149 är snyggast)



Hög stövel, strl 38 (måste få plats med tjocksockarna ;) ), 1:  299:- 2:   399:- 3:  299:-
Vilken som helst av de tre.. kanske alla ;) men gillar mest nr 1 och 3 såklart... (Liknar ridstövlar! haha)



Kosta Uggs, de bästa skorna jag någonsin köpt, vill ha korta så jag slipper förstöra mina äkta när jag håller på och viker upp och ner dem hela tiden.. så korta skulle sitta fint! strl 38 oss corse.. 199:-

Skopunkten


 Tillslut besökte jag Ginas hemsida:



Jag vill ha mååånga paket ;)



strl M



Dessa gillar jag VERKLIGEN, också i M. Vill ha de liite större =)




Okej så här är det: Gillar verkligen tunikorna från gina... de var fruktansvärt snygga och gillar dem regält. Om de är så att någon vill köpa dem åt mig vore det underbart.. men annars vill jag gärna veta om ni inte kommer göra de för då måste jag köpa dem själv, grejerna från gina försvinner snabbt. =P Haha.. känner mig lite desperat faktsikt.. ärligt talat.

Haha.


Kommentarer
Sara - En dalkulla i Österrike

De var müche du ville ha :D



SV. De var väldigt vackert :D du måste åka dit någongång!

Aaawww sötis :D jag kan ju beställa hem till mamma och pappa men vet inte hur långt jag vill ha de och så :) och dom halsbanden finns här också: http://www.mittnamnhalsband.se/ :D de kanske är dom som har den tradera auktionen också? De är samma bild iaf :)

2009-10-11 | 00:34:52
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback