What to do?

Torsdag... en tråkig och händelselös dag. Eller ja kanske inte, klockan 9 kommer J vakna för då ska vi åka till YH och han ska göra en till tattuering. Under de 3 åren vi varit tillsammans har J, efter idag, skaffat sig 3 tattueringar. Har jag dåligt inflytande eller? Jag har ännu ingen själv, men jag kanske övertalar honom i sömnen eller något ;)

Vaknade innan 8 av att halsen gjorde skit ont och jag hostade för kung och fosterland..Borde det inte ha gått över nu? J blev ju frisk på en gång, förbaskade whiskey ska man behöva det för att bli som en människa igen?

Tror förresten att hela vårat badrum är mögel, helt hundra på det.. ska lägga in bilder sedan så förstår ni.
Men så blir det när man anäler det och fastighetsägaren skjuter upp de något år sådär.. Kanske därför jag är sjuk? Ja så är det nog.
Nu känns det mkt ´bättre att jag har kommit på´varför ja är sjuk..

Nu ska jag sitta och vänta tills J vaknar.. dock vet jag inte om jag orkar sitta där och vänta på att J's tatt ska bli klar.. jag vill ligga under duntäcke för resten av mitt liv. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback