Första Februari

Nu har en ny månad börjat, min månad.

Tiden går fort och snart fyller jag år, weeeeiii! Visserligen ser jag inte fram emot att bli ett år äldre, vart tog förra året vägen? Känns fortfarande som om jag vore 16 år gammal, vet inte alls vart åren tagit vägen?
Iallafall så har jag kommit på ytterligare en sak som jag önskar mig i födelsedags present: en personlig almanacka!



Man kan utforma den precis som man själv vill ha den, vad man vill hålla koll på osv. Skit bra! Och jag älskar almanackor.
275 kr kostar det och då blir det helt efter egna villkor. Linda på jobbet tipsade mig om det för länge sedan, och nu kom jag på det.

Det hittar man här




Jag har haft otroligt härliga dagar den senaste veckan, jag har jobbat och umgåtts. I Lördags efter jobbet var det bara att åka hem, hämta några sällskapsspel och sedan fara upp till Björnrike och umgås med Em och Anna. Vi spelade backpacker men tyvärr hann vi inte spela så mycket då vi skulle åka upp på vemdalsskalet och se Mange Schmidt uppträda.
Em tyckte att jag blev överlycklig när jag vann omgången i backpacker, men då ska hon se glädjen när jag är riktigt inne i spelet.. Jag brukar inte se mig som en tävlingsmänniska, men jag kan inte låta bli ibland ;) Och ibland blir jag värre än alla jag känner, och om jag förlorar då kommer verkligen djävulen fram. Dålig förlorare? Öh ja!

Jag var klantig och förfrös tummen på vägen till Em, glömde vantarna hemma och bar på spel och festkläder (ja jag får skylla mig själv) och jag har fortfarande ont i tummen.
Jag Em och Anna for iväg på skalet, vi skulle vara en fullpackad bil men i sista minuten så blev det ändrat. Dansade som galningar, svettades floder och nu i efterhand har jag träningsvärk i benen, det måste ju betyda att festande är bra motion?
Discot innan uppträdandet var det roligaste på hela kvällen, Mange Schmidt sög och jag kommer aldrig vilja se honom uppträda igen. Dessutom fattar jag inte hur 40 taggare kan tro att de har en chans i himlen på tjejer som är runt 20? Tack för en oförglömlig afton!


Kommentarer
Linda

Vilket bra tips! Min nya är på väg hem i brevlådan. Och vilken bra bartender som stod i baren under er festkväll sen... ;)

kram

2010-02-04 | 13:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback