Tävlar igen..



"Jag är med och tävlar om ett makeup-kit från e.l.f hos Nilma"


Tänkte chansa och vara med på en tävling hos Nilma som gäller ett makeup-kit. Man kan säga att det är ett start kit med ögonfransar, ögonskuggor i diskreta och jordnära nyanser som är perfekt till vardags m.m.. Och det vore något för mig då jag är otroligt dålig på att använda smink, lite kan det bero på att jag endast har partymakeup med massa glitter i.. så det glimmar lite ;) Dock känns det sällan rätt och det kanske vore trevligt för gästerna att inte checka in hos en zombie?
Är ni intresserade? Ni får gå in på hennes sida och delta om ni vill se om ni har en turdag den 12 februari då tävlingen avslutas.

Good luck, må den bästa vinna ;)


Kommentarer
N I L M A

lycka till :D

2010-02-06 | 23:29:26
http://nilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback