Aj då..

Gick upp för att lägga mig 21.. men kom på en jättebra idé som jag ville testa först.. och när det blev någorlunda så kunde jag inte sluta då jag inte ville bryta mitt flo ;).
Iallafall så sitter jag här med ögonlocken hängandes ner till knäna och bannar mig själv att jag inte kunde vara duktig för en gångs skull..
Men samtidigt ger jag mig själv en klapp på axeln då jag tror att min idé kommer bli riktigt bra i slutändan.

Jag har suttit och gjort ett mönster i paint. Självklart går det snabbare om man gör ett mönster i tex PS. Men de kom jag på när jag hunnit en bra bit på vägen. Sedan när jag kom på att jag skulle ändra lite i mönstret så var hade jag en sådan takt i paint.net att jag inte vågade avbryta och testa i PS. haha.
Om någon snor det här mönstret av mig sedan kommer jag behöva strypa den människan.. helt ärligt.. Mina ögon är blodsprängda av utmattning.. Aldrig att jag kommer acceptera det. Haha.

Nej nu är det dags att sova, kan leka mer med mönstret och så imorgon.. Oh yeah..


- Sov så gött
- tack ska jag ha..


Kommentarer
月姫 Tsukii ♥

haha fasen vad du är flitig! jag orkar knappt göra egna mönster själv ;O PAINT? helt otroligt!!

2010-12-01 | 18:37:30
http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback