Dag 6 - Dagens Lista

Äntligen ett ämne som är någorlunda lätthanterligt på 7 days a week utmaningen. Såg att både Alisa och Molly hade en bra mall på en dagens lista, så jag lånade den. Hoppas det var ok.


DAGENS KLÄDER: Svarta byxleggings och rött linne.
DAGENS FRISYR: Utsläppt och okammat.
DAGENS SMINK: mascara, bronzer och lite foundation under ögonen.
DAGENS VILL HA: Ingenting tror jag, kanske lite kiwi ^^.
DAGENS KÖP: Oups. därför jag inte ville ha ngt. Redan beställt en kjol.
DAGENS PLANER: Sova, har jobbat klart för idag.
DAGENS BÄSTA: Att jag fick prata med syster .
DAGENS SÄMSTA: Att folk försöker få det att framstå som att jag inte gör mitt jobb rätt.
DAGENS ROLIGASTE: Greys anatomy avsnittet.
DAGENS TRÅKIGASTE: Mardrömmarna.
DAGENS MISSLYCKANDE: Åt en inte allt för mogen avokado.
DAGENS HUMÖR: Lättretlig.
DAGENS LÄNGTAN: Julafton. Vill ha en fin dag med familjen.
DAGENS FUNDERING: Har jag råd med en service på bilen?
DAGENS BEROENDE: Kiwi.. gaah!
DAGENS SAKNAD:  Syster!
DAGENS LÅT: Silly boy (diggar i bilen)
DAGENS FILM/PROGRAM/SERIE: Greys och The mentalist.
DAGENS MÅSTEN: Arbetet.
DAGENS MOTION: Lite trampande på O.
DAGENS VÄDER: Molnigt, tror jag?
DAGENS GODIS: Två dumle efter maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback