Lortigt.

Lyssnar lite på Rihanna, gillar hennes låtar som hon gör nu, det känns mer som Rihanna? Just nu går låten "Skin" varm i högtalarna.. I like!
Har suttit och skrivit namn på alla mina skivor som jag har i bilen, så jobbigt att ha ca 15 st som ser likadan ut men är helt olika.. och utan namn.. Så nu har jag äntligen tagit tag i saken och skrivit namn på alla så jag vet vilken jag ska ta när jag är på ett visst humör ^^, Smart va?

Idag tog jag mig en tur till S då jag var tvungen att returnera ett paket och köpa lite hundmat :) Samtidigt som jag var där så passade jag på att dra med mig Maria till konditoriet så vi fick oss en god lunch.
Åh vad jag älskar att bara gå ut och ta en kopp te eller ngt och bara prata. Hur underbart är inte det?
Synd att det är så himla dyrt. 96 spänn för: Te, räkmacka (tekaka) och en chokladboll? Knäppt.. men men.. Lite vardagslyx helt enkelt. (tror de tog 60 spänn för mackan? som en lunch på thaivagnen?)

Lurar lite på resan till Thailand som jag SKA göra i maj. Helt ärligt måste jag det, jag har lovat mig själv det. Och man måste hålla det man lovar.. annars kommer jag slå mig själv gul och blå.
Pratade med Maria om det idag och jag hoppas att hon vill med, kanske även T? Bad dessutom syrran och Micke att följa med, för jag får inte åka själv för mamma.. och om någon hoppar av så behöver jag inte lägga det på is.. och om alla kan följa så blir vi ett härligt gäng. Hoppas verkligen resterande kan följa.. vill vill vill. Mer än något annat just nu.

En liten dagens:


Lortigt hår och jeansskjorta.. de duger de också :D Vita tänder har man allt ;)

Kommentarer
Michaéla

Men helt sjukt, jag följer dig via bloglovin, och det har inte kommit upp ett enda inlägg sedan 24 november :O

Men nu hade jag en massa rolig läsning i alla fall =)

Kram

2010-11-30 | 22:37:28
http://michaelaarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback