Problem

Halloj! Riktigt tyst från mig idag men jag har varit på utbildning med jobbet och sedan har jag försökt göra ett tidsinställt inlägg gällande morgondagens utmaning, men man kan ju säga att jag körde fast lite.

Morgondagens ämne är nämligen "Mina 3 största intressen" och jag kan inte komma på mer än en sak? Ett intresse? Vad innebär det liksom? Är det detsamma som en hobby? Oj vad jag kände mig IQ befriad när jag började klura på det där, och vad tomt mitt liv verkar vara då jag inte kommer på två till intressen?

Jag önskar att jag fortfarande höll på med ridning och att jag var lika pepp på träning som Helena. Jag önskar att min snowboard inte mestadels samlade damm och att skotern hade mig som chaufför någon gång då och då, men jag inser nu att jag måste fylla min tid med sådant som jag glömmer bort. Sådant som kanske inte är så viktigt egentligen? Jag menar, shopping är ju mestadels en bonus i mitt liv som jag ÄLSKAR. Men det är inget intresse, det är ju inte direkt så att jag bryr mig speciellt mycket om vad som är modernt just nu, jag vill ju bara vara bekväm och stilig liksom?

Ja, detta visade sig vara en svår nöt för min del.. men jag hoppas att jag har hittat ett svar på utmaningen imorgon.

Ni kan gärna komma med förslag. Det står helt still


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback