Tips på förvaring

Nu när mina bokhyllor blev skohyllor så har jag fått gå igenom allt jag hade i hyllorna. Lite vill man såklart spara och den enda förvaringsmöbeln jag har just nu är min lackhylla som jag använder som TV-hylla.
Det jag vill tipsa om alltså är hur man kan göra om gamla tidskrifts samlare till mindre förvaringsboxar. (så att de passar i en lack-hylla)

Det är inte så speciellt egentligen, men här kommer mitt tips:



1. Ta din tidskriftssamlare (med hjälp av dess botten kan man klippa ut perfekta bitar av tex presentpapper som man kan klä dem med.)

2. sätt ett gummiband över "öppningen" så att man kan ha saker i tidningssamlaren utan att de ramlar ut så då kan man använda dem liggandes istället för ståendes.

3. så här blev resultatet, fina förvaringsboxar som rymmer en heldel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback