Torsdag..

Började dagen med en redig sovmorgon till 11. vaknade såklart vid 07 första gången av mardrömmar (drömmer läskigt och konstigt hela tiden nu.. så det är standard) somnade om till 09 men då ville jag inte kliva upp så sov till 11 istället.

Idag har jag inte gjort så mycket.. sågat till två bitar som ska hålla upp pinnen som man ska hänga kläderna på.. de såg lite lustiga ut innan jag la spackel där de blev lite fel.. så resterande dagen har jag endast väntat på att spacklet skulle torka så jag kan sätta upp pinnen och måla den. För när det är gjort så återstår det endast att vika kläder och plocka in dem. yeeey!
Ska nog mäta en till bit som jag tror kan passa.. det är lite roligt att hålla på med sådant. Dock är jag otroligt dålig på att mäta, för jag tänker lite fel ;)



Nu är det dags att gå o lägga sig så kanske man kan göra större nytta imorgon, visar en bild från förra helgen på mig och mina gogummor.


Kommentarer
Michaéla

Jag har fått jobb på aktivitetshuset i Lofsdalen! :)

Var börjar du jobba förresten? =)

2010-11-05 | 12:12:28
http://michaelaarehn.blogg.se/
Luzen

Sv: Nämen ska du döda mej då om jag inte köper den hehe ;o)? Ska se hur ekonomin ser ut så får jag se ifall den får komma hem till mej eller inte. Eller först ska jag se om jag ens får gå på bröllopet men jag har planerat det me mamma å Gunnar så...

2010-11-06 | 09:07:18
http://luzzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback