Autumn


Hösten närmar sig och jag kunde inte låta bli, fan jag är otrolig!
Nåväl, jag har beställt lite saker och det ska bli väldigt roligt att få dem dem till mig
ÄLSKAR sjalarna.
Och jag är ju helt frälst i mina övriga koftor, så det var dags att köpa en ordenlig svart också.
Dessutom så faller löven nu och jag känner ett behov av att värma mig, det är min svaga punkt i denna stund. Det är det jag skyller på.
"Det börjar bli kallt, jag måste absolut ha den där mössan.. och koftan.. och två sjalar... ja.. eller.. jo två sjalar"

Jag är så svag.. jag faller för frestelser konstant. Åh..
Såhär blir det varje gång jag lyckas få in lite extra kosing på mitt konto..Nu när jag borde spara så slösar jag. Haha.
Detta tog jag dock på faktura så jag får testa först, har inte haft ett allt för tungt konto de senaste veckorna... sedan får jag se om jag har råd eller ej mest troligtvist inte ;)

Nu längtar jag tills paketen anländer hem till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback