Det bästa

Bland det bästa jag vet: te med mjölk ( m u m s ) med en liten kaka till (eller 3). Det är något som är riktigt rogivande med det.
Försöker dock skippa kakan men man ska unna sig lite då och då, enligt mig. Huvudsaken är ju trots allt att man rör på sig och mår bra. Inte sant?


mmm.. mormors 'hästskor' är väldigt trygga. Det är höst och jul i ett..

Idag, för ett år sedan började jag mitt tillfälliga jobb på konsum.
Förkrossad och vilsen.
Nu känner jag mig starkare än någonsin.
Jag har ett mål som jag kämpar mot, en familj och mig själv som jag kämpar för.

Jag har klarat ett år utan nikotin, jag ska klara 100 till.
Jag har accepterat mer av mig själv och lyckats förlora 7 kilo.
Nu är det bara några kvar men jag har ingen brådska.
Varför jäkta när livet sker just nu trots allt? Jag ökar bara farten på stegen, inget annat.

Jag kommer alltid förbli en livsnjutare.

Kommentarer
Mor

Ja du är duktig du. Å jag ser att du kämpar å mår bra mycke bättre än du gjort på många år. Älskar dig.

2011-09-01 | 07:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback