Du är inte klok..

'Du är inte klok Madicken!'

Madicken, vilket fint namn det är!


Ännu en dag med jobb avklarad och jag ser fram emot torsdag. På torsdag ska nämligen jag och Ems kika på en lägenhet i Vemdalen! Oh yes!
Denna vintern kommer bli awesome om vi bor där. Närmare till kollegor, sport och fest. Ja, allt som en säsongsarbetare suktar efter.
UNDERBART!

Vad mer? Jo jag beställde ett par underbart snygga jeans från nelly i förrgår (blev lite deprimerad av att behöva sälja ut garderoben.. så jag behövde muntra upp mig med något) dock beställde jag dem i w28 och det är LÄNGE SEDAN jag kunde ha 28:or.. typ gymnasiet (har man ordentliga höfter så har man).
Och idag när jag testade dem så satt de löst!!!! Skit snygga, men lite för lösa! Åh vilken underbar känsla! Så nu måste jag skicka tillbaka dem på grund av att de är för stora, hur underbart är inte det då? Lyckotårar nästan.
Tyvärr fanns de endast 28 på lager och jag skulle ha behövt ett par 27:or. 27:or, de orden kommer jag nog inte få yttra snart igen, så därför är jag extra stolt när jag yttrar dem nu.


 
Jo... jag köpte visst två par goggles & jätte smarta muggar (bättre bild kommer, skit snygga) idag. Dessutom ska jag börja läsa Kepler -  Hypnotisören.. någon som läst den?



27:or = Lycka!!


Kommentarer
Annika M Sriwanna

Madicken är ganska fint ja :)

2011-08-19 | 15:09:55
http://sriwanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback