Dyster

Det blev ganska dystert enligt mig, fasiken, jag vann inte! Ingenting! 13 spel med antingen 3 eller 5 vinstchanser och jag vann inte en enda? Dåliga odds på det där. Men någon lycklig person vann 50.000 iallafall. Grattis till dig, det säger jag med bara en gnutta avundsjuka.. sisådär en deciliter (kanske två).

Annars då? Jag är 'ledig' i helgen så då ska jag passa på att gå igenom garderoben. Jag kan ju trots allt inte låta bli att köpa nytt, så därför måste det gamla verkligen rensas bort. Hur ont det än gör.

Fick ett paket på posten idag, mina halsdukar och plånbok dök äntligen upp. yey! Plånboken var perfekt, Jag är skit nöjd faktiskt.
Dock beställde jag ett linne dessutom, och det gillade jag INTE. hm.. ska testa det imorgon igen innan jag skickar tillbaka det, men jag tror att det var en riktig miss. Aja, sådant händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback