Fågelbo

Vaknade ganska tidigt idag då solen sken in genom fönstret. När jag väl kvicknade till (15 min efteråt) så hade solen försvunnit bakom ett gigantiskt molntäcke. Usch.. När ska jag få ha sommar och sol då?
Nehej, nej jag sitter här i stugan och kikar på film och surfar, spenderar pengar som jag egentligen borde spara och äter offantliga mängder. Proppmätt men vad kan jag annars göra? Ganska lustigt vad min mage har svällt upp under de här 3 dagarna.. haha. Ovan att få så mycket / onödig näring. Men har man semester så har man ;) Dock överväger jag att åka hem så fort som möjligt imorgon, eller ikväll redan.. så att jag inte börjar gnaga på väggen eller så.. Ganska svårt att förklara de skadorna för mamsen..

Det värsta med att vara här utan vackert väder är att det är iskallt (jo enligt frusna mig är det de) och jag kan inte bada då. Jag lider av syndromet: badkruka. Och därför börjar mitt hår se ut som en fågelbo.. ett äckligt fågelbo.
Och vi har inget rinnande vatten etc, sjön är den enda lösningen och den vägrar jag ta just nu.

Hm.. men om man eldar i stugan så att den är som en bastu kan jag överväga saken.. annars? Raggardusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback