Lazy

Mmmm.. vilken lat dag!
Mamsen väckte mig efter 10 när hon åkte mot sommarstugan och jag har legat kvar i sängen så gott som hela dagen då det började spöregna och åska.
Nu har jag dock lämnat sängen för att lagat mat, rengjort mig själv och tvättat mina converse.. de som en gång i tiden var vita ;(
Nej, nu ska jag kika på 'men in trees' och göra mig redo för att sova.
Imorgon och onsdag ska jag nämligen hoppa in på jobbet. Otroligt roligt! Jag saknar jobbet redan, och har varit arbetslös i 3 dagar.

Jag längtar faktiskt till imorgon!
Hm.. får man kanske ta en varm kopp coco så här på kvällskvisten? mums.. Ja, de får jag!

Kommentarer
Molly - MOLKAN.SE

Svar: Tack så jättemycket gumman :) Haha, ja.. det är väl så. Han gillar inte att vara ensam :S Fruktar över hur det kommer att bli när vi ska iväg 1-3 dagar med skolan (ångest!).



Kram <3

2011-08-23 | 20:33:19
http://molkan.se
Sara ~ Candis

SV. Menar det, fattar inte riktigt hur man kan sjunka så lågt :S mycket wierd.

Tack sötis :D:D

2011-08-23 | 21:34:27
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback