Men rumpa!

Åh lite less idag

Igår for jag runt i härjedalen som en stressad duracellkanin hade olika saker att ta tag i. Bland annat så skulle jag kika på lägenheten (igen) och besöka momma.
Laga en västerbottensostpaj till middagen, packa, rengöras och hinna in på dollar i sveg för att köpa någon dryck att ha på middagen då jag alltid dricker för mkt rödtjut om jag ska äta skaldjur.. det är lättare att lyfta glaset än att skala en räka.

Jag lyckades rätt bra faktiskt och anlände på dollar 4 minuter innan Anna skulle låsa dörrarna. YES!
Sedan irrade jag och Ems runt för att hinna ordna allt innan middagsgästerna skulle komma, men kom de på utsatt tid? nej.. och vi fick morrande magar. Men när de väl kom var vi inte sen med att stilla vår hunger och M U M S vad det är gott med räkor.

Ängeln Marie skjutsade ner oss till ön där arvingarna stod för underhållningen och det var riktigt trevligt.
Inte alls så kallt som jag trott att det skulle bli..

Men iallafall, det jag ropar rumpa åt är att jag för en gångs skull tog med mig kameran (min stora underbara klump) men när jag väl startade den, jo då hade jag ju såklart glömt minneskortet hemma. Fail, stort fail..
Jag som ville ha bildbevis på kvällen, på de underbara människor som förgyllde den och deras vackra leenden. Nåväl, det kommer fler gånger.


Kommentarer
Linn

Sv; Östbergsmöbler hette det där jag köpte den i Borlänge. Vet inte om just den möbelaffären finns där du bor :)

2011-08-28 | 20:08:02
http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback