My new darlings

IIH, remember the jeans I told you about?
Då de inte passade så fick jag panik och beställde ett annat par istället. Sjävklart kunde jag inte låta tillfället att känna total lycka gå mig förbi så jag beställde även dessa jeans i strl 28.
Guess what? De satt som ett smäck! (ett korvskinn rättaresagt) och jag blev kär.

1. Jag kom i w28 IGEN.
2. Otroligt fina detaljer
3. rätt "blå färg"



Var tvungen att testa med mina stövlar/stövletter till också.

Sorry för rump bilden, men om man kikar ordentligt så ser man att det är blixtlås på fickorna. dock ej fungerande blixtlås som tur är för då skulle jag ha sönder dem inom 5 min. Nu är de redan trasiga.. så då slapp jag den förnedringen .

Åh jag är KÄR!

Kommentarer
Caroline

Snygga!!



I'm back! lite off från bloggvärlden men nu så är jag tillbaka, hehe :) åh va skoj att jag inspirerade dig att testa lax, hihi.. va roligt :)

2011-08-19 | 14:40:02
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback