Porridge

Nu är andra arbetsdagen avklarad och jag har inte så mycket energi kvar till annat. Men jag är glad för jag får jobba två dagar till denna veckan. Yey!
Efter jobbet åkte jag hem till Martin och blev bjuden på kaffe och bulle, underbara M. Riktigt gemytligt as always och vi började prata om att åka utomlands. Gissa vem som blev helt förälskad i den tanken?
Kom hem och kikade in på mitt ekande konto... eko.. eko.. eko.
Det är då jag kommer på att jag faktiskt försöker sälja en massa saker? Dumhuvud.
Så nu sitter jag och går igenom allt som jag faktiskt kommer behöva betala de närmaste månaderna och det är en del.

Dessutom så tror jag knappast att de kommer acceptera att vi inte tar över lägenheten förens i november, max 1 okt skulle jag tro att de accepterar.. vilket betyder två månader med hyra utan lön.. OCH det är inget direkt man räknar med men som faktiskt är realistiskt..

Och det var den resan det..

Precis kommit hem från en promenad och sitter nu och slevar i mig havregrynsgröt. Glömde slänga fram laxen igår, så jag slängde fram den idag så att jag kan laga mat imorgon istället :) Så idag nöjer jag mig med gröt.. Det är gott det också, mättande om något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback