Marry the night

Försöker komma på vad jag tycker om Lady G's 'Marry the night' men vet inte riktigt vad jag ska tycka.. hm. Känns som om jag har hört den förr.
Iallafall så kommer jag säkert hoppa okontrollerat till den låten också under den här vintern.



Jag vet inte om jag har skrivit om detta tidigare men denna julen kommer bli annorlunda för vår familj. En vän till min syster ska fira jul med oss. Det som blir extra intressant är att hon kommer från sydamerika vilket betyder att hon pratar spanska och engelska..
Min skolengelska kommer säkert funka, men de få ord jag kan på spanska är så gott som oanvändbara.

Det kommer bli riktigt intressant detta.

Kommentarer
Caroline

Fin bild!

2011-12-15 | 18:41:58
http://carolinenordens.blogg.se/
Mor

Jamen tänk på mig å mamma då. Det blir Härjedalska å en salig blandning:O)

2011-12-15 | 21:53:16
Viktoria

Mycket trevlig blogg, gott nytt år på dig! (:

2011-12-29 | 20:34:03
http://getready.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback