Men Agaton!

Lite smått frustrerad och förbaskad.

Har precis kommit hem från en störtskön kväll med Madde och Anna, vi unnade oss en superb efterrätt på björnrikegården. Jag tog en creme brulé och de andra damerna tog en choklad fondant. Riktigt mumsigt och ibland är det välbehövligt att få komma ut lite.

När vår efterrätt var slukad så såg jag att jag fått ett leveransmeddelande från nelly, jäkla skit också. Jag skickade tillbaka ett par kilklackar då de glappade i hälen och då ville jag inte ha dem. Men nu har nelly skickat ett par till åt mig!? Måste man inte fylla i att man vill göra ett byte? Jävla skit företag!! Jag tänker inte betala frakt för något som de inte bekräftar med mig innan!? ÅÅÅÅH VAD ARG JAG BLIR!!

Fattar nada av det här och är riktigt frustrerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback