Good Night



Aaah! Vad härligt! Idag kom ännu ett paket (hem skjutsat av syster, tack ♥) Från H&M fullproppat med godis. Och då menar jag så klart min typ av godis, nämligen kläder! Yey.

En underbart mysig morgonrock kommer absolut få en plats i garderoben och jag tror att jag gillade koftan som följde med, inte helt 100 på den ännu. {den hittade jag tack vare Molkan. Hon köpte den, fotade den och då blev jag kär i den :) vi får se om jag gillar den imorgon.. idag har jag en "fetto dag"}

ett skärp råkade visst också följa med i beställningen och de kommer jag nog mer ha användning för i sommar än nu. Men man vet ju aldrig? :)

Men nu säger jag nog banne mig godnatt. Har fått en sådan hosta igen och det är riktigt irriterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback