Helt borta i skallen

Hej hopp..

Idag var första arbetsdagen för denna veckan och fasiken vad borta i skallen jag är/har varit. Ysch. Gömde ett ankomst kuvert idag och kunde inte komma på att jag rört de kuvertet över huvudtaget? Hade gömt det i en av alla lådor i receptionen och vi letade överallt. Men men, tur att Ems hittade det. Och så går det när man är lite sjuklig av sig.
Nu vill jag bara att jag ska komma in i work-mode igen så att jag har full koll. Idag hade jag inte många växlar igång. Imorgon är en ny dag.

På tal om imorgon så tror jag att det kommer bli en bra dag. Efter jobbet blev jag bjuden till tjejmiddag med girlsen och jag tror att Ems sa att det kommer bli kyckling tacos? Men jag vet inte, är som sagt inte helt hundra i skallen. Efter middagen ska vi upp till V-skalet då Petter kommer spela . tror detta kan bli riktigt bra!

Imorgon kommer jag dessutom sitta på helspänn, hehe. Löjliga tankar men ja, det är ju något att se fram emot varje vecka. 

Dags att sova nu.. Zz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback