Min tuss

Nu har jag ominstallerat min dator, så gott som färdig men har en massa program som jag måste installera och avinstallera. Fattar inte varför det ska följa med så många skit program med en ny dator? Man behöver dem sällan!
Nå ja, nu funkar min dator som den ska iallafall och nu ska jag fokusera på att installera sådant jag vill ha på den.

Igår installerade jag PS igen och använder mig av trial version just nu för att testa lite.
Testade att redigera en bild som min mami tog på vår älskade tuss.



Och det här är resultatet. Vackert va? Synd att vår älskling HATAR kameran för hon är så vacker <3.

Kommentarer
月姫 Tsukii ♥

åh men vad fin hon är!!!! :DDD



sv: Hihi tack! Jo jag äälskar frillan! :D tar 30 min att fixa iordning varje morgon men men, det får va :p haha va gullig du är, kristina med ett grinch-leende ;D åh men va jobbigt, du får försöka vänja dig vid att sova någon timme mindre ;p det är skönt när man väl har fått in sömnrutinerna ^^ Sam mår lite för bra, han busar varenda dag och han har tappat alla sina valptänder haha :D Vi har fått köpa stryphalsband på honom nu för att han ska lugna sig när han träffar folk och sluta dra så mycket. Jag orkar knappt hålla tillbaks honom snart :p kram på dig! <3

2011-01-10 | 18:38:15
http://tsukii.se
Novembersara ©

Gud vilken söt hund :D

2011-01-12 | 12:39:45
http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback