Så himla nöjd!


Har haft lite tur trots allt och hittade mina dröm pjucks på rean! Hittade dem förra gången jag var i ösd också men då var de i fullt pris och det var lite saftigt. Men som tur var så sa D att vi skulle kika in på sko-rean som de hade på skorett och där var dem! I min storlek och de enda paret kvar! visserligen vet jag inte om de lurades och hade fler på lagret? nåja, spelar ingen roll för mig :D Kunde inte låta bli att köpa dem så de var bara att räcka fram betal kortet och längta efter att få komma hem och dra på sig dem. ♥ Kärlek!

Uploaded with ImageShack.us

Ahh! Nu funkar till och med min animation! Inte funkat på evigheter, men Imageshack fixade biffen, yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback