Skidor eller inte?

Jäklar alltså, Ems lyckades nästan få med mig ut i längskidsspåret. hyrde skidor och pjäxor (yep) men nu sitter jag här i soffan och njuter medan dom ska ut och svettas. Om jag skulle ha tagit mig ut i längdskidsspåret så skulle jag bli förbaskad och gett upp efter ca 100 meter.

Jag hade packat kläder så jag skulle kunna ut och gå efter jobbet, det var tillräckligt enligt mig. Nu sitter jag och inväntar en middag på Björnrikegården (favorit i repris!) och efter det blir det bowling. YES!

Nja, jag måste väll använda skidorna när jag har hyrt dem? Men kan inte låta någon annan se mina försök så det blir i hemlighet. haha.


Kommentarer
Anonym

Du måste ju passa på att åka nu när du har hyrt ;) Men va roligt med bowling, de har jag/vi tänkt att göra i en evighet men de blir bara aldrig av! Lycka til!!

2011-01-10 | 21:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback