Idag = en bra dag

Klockan 07 tyckte mina bruna ögon att det var dags att kliva upp. jag antar att jag ska vara glad så länge det håller, tillslut blir jag väll som sengångaren Sid?
Känner mig dock ganska trött men vägrar låta mig själv somna nu så därför spelar jag hög musik och skakar lite rumpa under tiden som jag väntar på att energin ska komma tillbaka.

Idag är jag ensam hemma då resterande delen av familjen hade planerat att ha en mysig dag i finneby. (heter det så?) nåväl, vad är en bal på slottet?
jag valde därför att vara hemma och ta tag i den massiva tvätthögen och kanske ut i vinden lite.

Det är så lustigt, jag beställde ett par shorts i slutet av januari och NU kom de fram. Lustigt va? H&M låg inte högt på min favorit lista när jag fick reda på dröjsmålet. Men nu när jag hämtat ut shortsen och testat dem, så var det absolut värt väntan! YEY!



lite dålig bild kanske, men de där är mina nya favoriter, sådeså! Mjuka och sköna!


Kommentarer
Sara ~ Candis

Skitsnygga :D



SV. Tack så hemskt mycket :))))) du är alltid så go. Har du haft de bra i Thailand?? Är vääldigt sugen på att åka dit, men gillar inte att de blivit så "försvenskat" :) men man kan ju alltid åka till de mindre öarna.

Hoppas du haft en härlig helg. Kramar

2011-06-05 | 19:52:57
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback