30 day challenge - Dag 1


Singel. Fri som en fågel, ensamvarg, ensam, stark, svag. Vad är man? Sin egen.

Det är svårt att sätta fingret på vilka känslor man har angående att vara singel. Jag älskar att endast ha mig själv att tänka på {förutom familjen förstås} och jag känner en viss frihet att inte känna press på mig själv varje dag. Det jag dock ser fram emot är att en dag hitta någon som får mig att utvecklas, att njuta mer av livet, som får mig att våga göra saker som kanske skrämmer mig och som älskar mig för den jag är.

Det känns skönt helt enkelt. Jag känner mig mer avslappnad än vad jag gjort på flera år och jag har ingen brådska att ändra på det.


Kommentarer
Caroline

Snygging!

2011-09-10 | 09:19:05
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback