Lång tid

Lång tid, lång dag.



Vad kan man göra om man har detta hemma i skafferiet?


Broccolisoppa med lite sting, lingonbröd och Kladdkaksmuffins. Känner mig nöjd, och lite vuxen.


Jobbade 07-16 idag och när jag kom hem ställde jag mig vid spisen direkt. När jag väl satte mig ner och andades tog det mig en timme innan jag kunde resa mig.
Nu ska jag krypa till sängs igen. Känns som om det är det enda jag gör om dagarna. Men det beror på pendladet och att jag går från dag till dag. Har ju inget schema just nu?
Men alla timmar är en gåva.



Slänger upp en sminkbild idag också. Ska testa att göra lika imorgon (om jag vaknar i tid) fast med lila nyanser. Skoj!
Glöm inte bort att det där togs vid 06 imorse, någorlunda pigg ändå? Trots krossad sömn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback