Just another dreamer

 
En dag kvar på den här arbetsveckan och jag skämms nästan för att säga att det ska bli skönt att.. andas?
Jag är helt slut!
Jag tror att kroppen slåss mot en massa baciller just nu då jag mår illa, trött, såren i munnen etc.
Dessutom så drömmer jag konstant! Varje natt, och det är hjärtskärande drömmar.
Mardrömmar om död och sjukdom.
Känns som om jag har meterdjupa påsar under ögonen.
Och jag känner mig arg, trött och orättvist behandlad.
90% av de känslorna beror på taskig sömn så ni kan ju gissa på vad som kommer vara prio två för mig i helgen.
 
{Prio 1 är och förblir Kelah för er som inte vet det vid det här laget}
 
Dagen började på det sämsta sätt som bara gick och jag låg och storgrät för att jag var så slut i kropp och själ.. så agerar en vuxen 25-åring?
Inte direkt, men ja, jag tänker inte sticka under stolen med att jag mår piss ibland precis som alla andra. Im only human!
 
Fotade lite innan jobbet idag [och blev ganska nöjd på några bilder} och efter jobbet så har jag och M umgåtts, på riktigt.
Känns som det var år och dar sedan vi gjorde det? Trots att det endast var någon dag sedan vi hängde senast?
Oavsett vad så hade jag en mysig kväll med min kära M, ännu en underbar vän ♥
 
Godnatt my dear..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback