Nytt, till mig.




Efter en låååång dag så blev jag några saker rikare.. och några hundringar fattigare. Men skoj var det!

Nu är jag i 5 månaden i magen (känns det som) efter en otrolig lunchbuffé, och den magen gjorde det inte lättare i provhytten direkt.
Jag hittade som tur var endel innan lunch förutom ett par jobb byxor och det är ett under att jag fick på mig de byxorna ^^.

Nu är jag äntligen hemma, har testat plaggen en extra gång och de känns bra så nu ska jag nog lägga mig i badet och försöka ge lite liv till mitt torra, trötta hår.

Luften på jobbet dödar min hy, mitt hår och mina naglar.. ysch.
Idag på väg till Ösd så skyndade jag mig in på dollar i svenstavik och tömde hyllan med mitt favvobalsam.. 4 flaskor rakt till kassan.
Har en tendens att hamstra på saker och ting, tror minsann att det ligger i släkten ;)

Kommentarer
Malin - MOLKAN.SE

Svar: Yes, jag ska ha någon form av lavendel-lila och blågrön färg i topparna :) Det stod på blek-kitet att man skulle vänta 2 veckor mellan blekningarna så jag gör som det står på paketet. Vill ju inte ha jättefrissiga toppar liksom. Tack sötis! Kram

2012-01-13 | 21:20:20
http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback