White label

I wish I could marry you ♥ Nelly shoes
 
YEEES!! Idag kom mina nya boots innanför dörren här hemma! Finally!
Dröjde väldigt länge innan denna leveransen om man jämför med hur snabbt det brukar gå. Men jag klagar inte egentligen, för den som väntar på något gott..
 
Planen var att jag skulle skicka tillbaka de bruna 'white label' bootsen då de kostade 350kr och det är 350kr jag egentligen inte har.
Men när jag öppnade kartongen (och vilken kartong! Den MÅSTE jag visa) så föll jag som en fura.
Jag kan inte förstå att båda skorna dessutom passade! Det måste vara ödet?
 
Underbara boots!
Perfekt till hösten och känns som riktigt bra vardagsskor dessutom.
L.O.V.E
 
Ps. sitter med skorna på mig just nu! Det är ju ett riktigt bra tecken. Plus att jag överväger seriöst att sova med dem på.. för jag gillar dem. Jag verkligen GILLAR dem! Åh, det är så typiskt mig..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback