Sweden

Back in sweden.

Blandade känslor gällande det. Tyvärr var det dåligt väder de sista dagarna i Thai så vi fick inget vackert farväl. Men trots att jag redan nu längtar tillbaka så vet jag att det kommer finnas kvar, och det kommer fler möjligheter att ta sig dit.

Under tiden får jag njuta av alla de ting som jag köpte med mig på hemvägen, något som är av intresse att se?
Vem försöker jag lura, självklart kommer jag bombardera bloggen med massa bilder av alla fynd jag hittat och tagit med mig hem.
Ja, för sådan är jag!

Det första jag gjorde när jag kom hem var att ge min älskade familj lite presenter och sedan göra mig själv en fantastisk äggmacka som nattamat!
Jag har kommit in i den nya dagsrytmen och vaknar tidigt på morgonen dock kliar ögonen hela dagen så jag går och lägger mig ovanligt tidigt. 21.00, bums i säng..orkar inte hålla ögonen öppna längre än så.



Denna fantastiska blush/rouge köpte jag i Thai, ca 35 kr kostade den.. vilket kändes helt okej att betala för att få ha alla på ett och samma ställe.

Kommentarer
Luzen

Längtar efter att få se alla dina inköp, både här å irl =)! Snart snaart snaaart snaaaart!!!!!!!!! Om 5 veckor åker jag!!!!!! Pusss <3

2012-06-08 | 12:26:30
http://luzzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback