Hey Luz

 
Ett skratt som smittar av sig och värmer hjärtat. Det saknar jag!
Jag saknar den här människan något fruktansvärt!
Nu är det.. 30 dagar (prick en månad!!) tills dess att denna bönan kommer hem! Och jag ber till gudarna (läs: min chef) att jag är ledig så pass att jag hinner umgås med henne.
Hon kommer vara hemma ganska länge (Helleluja!)  och det vore väll förargligt om en annan inte är ledig något under den tiden?
Åh önskar att det inte dröjde så länge mellan gångerna vi ses.. men jag får ju skylla mig själv. Har varit så inställd på att åka utomlands de senaste två åren att jag har helt glömt bort de resor man vill göra inom landets gränser också.

Kommentarer
Luzen

SV: Ja men eller hur! Vi får oftast bara höra när nåt gått fel eller inte är bra. Går det bra så håller dom käft. Å nu hade ALLA förväntat sej julfest me julmat åsså blire exotiska plankor?? Kändes så fel... men dom säjer alltid att dom inte har pengar till ditten å datten å bla bla.

Men ååååh hehe... vilka fina bilder :-p.. älskar den me Kelah, hon är så liiiten å söt <3

2012-11-17 | 14:36:08
http://luzzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback