Gourmet

Favoritfrukost ♥ yoghurt med bär, te och äggmacka. Fabulous!
 
Kära Kicki frågade mig om jag var en "gourmet" här om dagen.. Och ja, ju mer jag tänker på det så inser jag att jag nog är det.
Jag älskar att förgylla mina dagar med lite lyx. Och oftast blir det via shopping men som nummer två på listan så är det nog via mat.
Inget av detta är direkt bra när jag tänker efter. Jag blir både pank och lönnfet om jag ska fortsätta på det här viset.
Men frukosten ni ser här ovan är det inte många fel på och det är favoritfrukosten.
 
Nog om mat!
 
Idag tog jag och mams lilltjejen på valpkurs! Andra gången för tjejen och första gången för mig. Jag skulle leda Kelah och tyvärr blev det lite mer att Kelah ledde mig. Men vi ska öva på både ditt & datt så att det går smidigare nästa vecka.
Och vad roligt det är att se alla små sötnosar! Ja, valpkurs är något att rekomendera. Perfekt socialträning och man får en massa underbara tips!
 
Gah, jag är helt slut!
Natta tösen och sedan mig själv. Låter ypperligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback