På gränsen

 
Goddag.
Godkväll?
 
Lever men det är knappt.
Äntligen är det helg och det är alldeles lugnt och tyst. SKÖNT!
Igår efter jobbet (när jag väl gjorde helg) fixade jag mat och sedan låg jag som en död säl framför TV'n tillsammans med karln.
Fy fabian vad energin har försvunnit. Jag är lättretlig och har en icke existerande toleransnivå.
Upp som en sol och ner som en pannkaka flera gånger per dag.
 
Idag har jag dock haft lite energi. Vaknade tidigt då jag trodde att vi hade försovit oss {vi;oss trots att det är Joakim som endast behöver kliva upp. Är man sambos så är man.)
Men till min förvåning så var sängen ensam och kall när jag kikade runt. Karln var morgonpigg kan man minst sagt säga.. Så jag gjorde mig en brakfrukost och njöt av solsken och lugnet.
 
Tillslut tog jag mig i kragen och städade undan lite plock, diskade, slog in alla julklappar {saknas endast 3 stycken.. SKÖNT!] och så började jag måla om en skänk som jag köpte när jag var sjuk.
Nu är jag åter igen som en död säl i soffan och våndas för att jag vet att jag måste arbeta imorgon. Allt för att försöka hålla stressen till ett minimum.
Men fokus för tillfället ligger på TV'n och POLISSKOLAN!
Jag älskar polisskolan! Härliga filmer och jag vill se alla! Nu, nu, nu! Barndomsminnen ♥
 

Kommentarer
Zarah-Lou

Om du vill, vågar och kan så har du en award att hämta inne hos mig ;)

2013-12-11 | 23:17:42
http://blogg.zarah-lou.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback