Pleeaaase!?

Är det någon som kan charma mig totalt så är det den här damen. Bestämd är bara förnamnet.
 
 
Januari har snart passerat och jag har siktet inställt på 18 april. Visst, det finns mycket som jag vill göra innan och jag har redan börjat bearbeta min seperationsångest.
Känns väldigt löjligt att erkänna de jobbiga känslor som jag får när det faktiskt är ca 3 månader kvar innan jag ska utomlands i två (ynka) veckor.
Känns som om den ångesten kunde komma lite närmare due date, men man kan inte bestämma över allt.
Iallafall så känns vardagen (läs jobbet) lite lättare när jag vet att jag har något bra som väntar. Värme, sol och sandstrand. Exakt vad jag drömt om i två år..
 
Jag har seperationsångest från den här tösen så gott som varje vecka.
Jag åkte hem till mamma idag för att vara hundvakt men det visade sig att mamma varit tvungen att stanna hemma idag så jag fick spendera tid med dem båda (syrrans katt Jack också, men han var inte så sällskaplig).
Min älskade lillstumpa.
Ja där kom det igen, seperationsångesten.
 
Igår fyllde Madde 25.
Vi {några få utvalda jäntor) fick spendera kvällen med födelsedagsbarnet. M hade förberett en underbart smaskig trerätters middag och sedan blev det sällskapsspel för hela slanten.
'Vem i rummet' är ett perfekt spel att plocka fram på tjejmiddagar tycker jag (eller vaddå tjejmiddagar, oavsett vilket sällskap man är i).
Det är ganska spännande att se vilka förutfattade meningar man kan ha om personer man inte känner. Och se hur ens vänner faktiskt har uppfattat en.
Ja, spännande helt enkelt.
Jag tror att jag ska plocka fram mina sällskapsspel igen.

Jag älskar sällskapsspel!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback