klick klick klick..

Nu det senaste veckorna har jag (vi alla) jobbat så pass mycket att det ringer i öronen och världen snurrar men inte jag, eller är det tvärt om?
Just nu sitter jag mestadels och listar saker som jag vill göra.. saker jag vill köpa och delmål i livet.
Dagdrömmar, åter igen.
 
Men det som ligger närmast just nu är en utlandsresa, det vore underbart.
Jag skulle såklart föredra att åka till Thailand nu direkt, men det passar inte i tidsplanen. Så det jag funderar på är Grekland eller Italien.
Imorgon ska jag få se mitt sommarjobb-schema så jag håller tummarna för att jag ska kunna hinna med en resa utomlands under den tiden.
 
Jag har också spanat in en hylla som jag ska köpa till hallen, så att jag kan sortera upp alla mina och Joakims skor, för just nu är de ihopträngda och blir skadade vilket jag absolut avskyr.
En BILLY bokhylla från IKEA med vitrindörrar och en ny halllampa kommer att göra en stor skillnad här hemma.
Bor man på en liten yta får man leka med höjd och ljus.
Har kikat på nya knoppar till garderoberna dessutom bara för att få en annan stil.. yes, så får det bli.
 
Imorgon påbörjar jag min sista vecka på jobbet, en vecka utan elever men med en massa möten och analyser. Något som får mig att bli gråhårig.
Att rätta prov / ha lektioner etc, det ser jag ett resultat av. Men alla dessa möten, de känns onödigt.

Jag ska fokusera på att organisera min arbetsplats, för jag ska kanske arbeta en termin till. Spännande.
 

Kommentarer
Zarah-Lou

Åh, mycket kul att se fram emot! Men resande är ju något alldeles speciellt! ;)

2014-06-21 | 14:05:15
http://blogg.zarah-lou.se/
MATILDA

Åh grekland är ju fint faktiskt! :)

Svar: Ja verkligen, minns inte så mycket sedan jag senast var där. Har du varit i Grekland? :)

2015-07-10 | 15:24:54
http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback