Two weeks in heaven

Bilden togs från Chicken island och togs mot Tup island..
 
Nu har jag varit hemma så gott som 3 dagar, i denna förbaskade kyla..
Två veckor i paradiset går alldeles för fort, jag kan fortfarande inte förstå att jag redan varit iväg på resan? Ska man inte känna sig... nöjd?
Jag är inte ett dugg nöjd, jag vill utforska mer! Jag vill åka tillbaka till öarna igen och igen.. smörja mig 5-6 ggr per dag, äta gott och bara vara.
Jag kände mig delad när jag var där, såklart, då jag hade mitt hjärta kvar här hemma samtidigt som jag fick besöka ett nytt ställe i mitt älskade Thailand.
Men skulle jag kunna åka imorgon igen (tillsammans med karln) ja då skulle jag packa ner allt igen och stå beredd på 5 minuter.
Jag har redan börjat kolla på en ny resa dessutom.. som sagt, jag är inte nöjd/mätt.. jag vill ha mer.
 
Jag ska skriva mer inlägg om Thailand snart.. jag känner mig dock väldigt lat just nu, så jag vill bara sitta med snoozehjärna ett tag till för imorgon är det tyvärr dags för en ny jobbvecka..
Jag ska nog fortsätta dagdrömma om en ny resa istället, det är roligare.
 
Jag återkommer nog redan imorgon.. och återkommer snart med en ny bloggdesign också för det är nog därför jag har gett upp bloggen lite.
Jag vill ha nytt nytt nytt.

Kommentarer
Molkan

Psst, kika din mail ;)

2014-05-12 | 10:45:54
http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback