Bloggbyte

Ja här har det inte hänt något på den senaste tiden, men nu har jag bearbetat de splittrade känslorna kring min blogg och jag känner att det nog är dags att knyta ihop den här säcken och helt enkelt skapa en ny blogg som jag känner kan spegla mig.
Självklart skulle jag kunna utveckla den här bloggen och forma/skapa den så som jag vill ha den.
Men på något sätt känner jag att den här bloggen inte är min längre, den som skrev här var på ett annat stadium, en annan nivå. Och jag hoppas (och tror) att jag har vuxit lite mer som person. Dessutom har den här bloggen varit väldigt personlig och påminner mig om de tider som har varit jobbiga. De minnen som finns här på bloggen kommer jag försöka att spara och förvara. Men jag vill skapa en ny blogg, en ny start och.. ett nytt jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback