Dag 5 - Min familj

Jag känner att det är lite svårt att skriva om min familj. De är den finaste familjen man kan önska sig och jag är otroligt lyckligt lottad. Och just därför så vill jag hålla det lite för mig själv.

Men iallafall så består min familj utav:

Mamma, syster, mormor och Tussi.

Jag tänker inte skriva något om dem då det känns alldeles för personligt. Och Jag har skrivit lite tidigare och det får räcka.
Jag ber om ursäkt, men ibland får man sätta stopp.


Men jag tänker bjuda på en bild:

 

Jag och min älskade storasyster.. ♥


Kommentarer
Michaéla

Svårt det här med hur mycket man vill lämna ut. Ganska svåra utmaningar på så vis ;/

Kram

2010-11-20 | 20:37:00
http://michaelaarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback